خرید از ترکیه تحویل در ایران

خرید از ترکیه و تحویل در ایران امروزه با گسترش سایت ها و فروشگاه های آنلاین و به طور مستقیم، با هزینه کم صورت می گیرد. به طوری که با فعالیت های دریایی، هوایی و زمینی تجارت با ترکیه را می توان در مدت زمان کوتاه و هزینه مقرون به صرفه انجام داده کالای مورد نظر را از کشور ترکیه خریداری و در ایران تحویل بگیرید.

همچنین شرکت بازرگانی ایمن تجارت کارآمد با دارا بودن کارت بازرگانی و سابقه طولانی و درخشان در تجارت بین الملل می تواند شما تجار و بازرگانان را در تمامی مراحل از ثبت سفارش و خرید کالا از ترکیه تا تحویل در ایران یاری نماید.

در ادامه این مطلب به توضیحاتی کامل در مورد اهمیت و نحوه خرید از ترکیه و تحویل در ایران می پردازیم که می تواند به شما در کسب اطلاعات بیشتر جهت تجارت و واردات کالا از ترکیه کمک نماید. با ما همراه باشید.

خرید از ترکیه بصورت مستقیم و بدون واسطه

ترکیه به عنوان همسایه استراتژیک با ایران علاوه بر آنکه از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برای تجارت برخوردار است. ارتباط تجاری با این کشور از طریق راه های هوایی، دریایی و زمینی نیز میسر می باشد. از این رو می توان با هزینه کم از لحاظ حمل و نقل و غیره کالاهای مورد نظر خود را از این کشور خریداری نموده و وارد کشور کنید.

همچنین از آنجایی که کشور ترکیه با اروپا و آسیا مرتبط است، تنوع محصولات و کالاها در آن کشور نیز بالا می باشد. از طرفی مزایایی چون قیمت و کیفیت مناسب کالاها و به دلیل آنکه ترکیه یک کشور اورآسیایی بوده، باعث شده است تا تقاضا و خرید برای کالاهای این کشور افزایش یابد.

اما همواره دغدغه هایی برای خرید کالا از ترکیه وجود دارد، که آن هم تحویل آن در ایران می باشد. از آنجایی که شرکت های بازرگانی با دارا بودن گواهینامه معتبر و مجوزهای قانونی می توانند کالای مورد نظر فرد تاجر را در کمترین زمان و با هزینه کم خریداری و تحویل دهند. بنابراین بهره گیری از کارشناس و متخصص با تجربه جهت این موضوع بسیار با اهمیت و ضروری است.

همواره تلاش ما در تیم بازرگانی ایمن تجارت کارآمد بر این بوده که بتوانیم بهترین اطمینان را از خرید و انتخاب کالای مورد نظر، با امنیت و در جهت رضایت خاطر شما تجار گرامی فراهم شود. شما می توانید جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در شرکت ایمن تجارت کارآمد در ارتباط باشید.

اهمیت و ضرورت خرید از ترکیه و تحویل کالا در ایران

از آنجایی که ایران با محدودیت های اقتصادی و سیاسی روبه رو است، با اینحال می توان طبق اصول و مقررات گمرکی کالا را از ترکیه خریداری و در بازار ایران تحویل دهید. زیرا که ایران  دارای بازارهای مهم بوده که بسیاری از شرکت های خارجی تمایل دارند با رعایت شرایط تحریم کالاهای خود را به این کشور صادر کنند.

البته موانع و مسائلی نیز برای تحویل کالا در ایران وجود دارد، که منجر به تاخیر در تحویل کالا و یا حتی مسدود شدن مسیر صادرات می شود. از طرفی خرید و واردات کالا از ترکیه نیازمند اخذ مجوز و طی کردن مراحلی نظیر گذراندن از گمرک، پرداخت مالیات و عوارض و غیره می باشد که گاهی اوقات پیچیدگی ها و مشکلات خاص خود را دارد.

از این رو بهتر است برای خرید کالا و ثبت سفارش با شرکت های بازرگانی و یا افراد خبره در این زمینه مشورت و همکاری کنید، تا کالای شما بدون واسطه و از کمپانی های اصلی خریداری شده و در سریع ترین زمان و کمترین هزینه بتوانید کالا را در ایران تحویل بگیرید.

تیم بازرگانی ایمن تجارت کارآمد با بهره گیری از دانش فنی و حرفه ای و متخصصین مجرب در زمینه تجارت بین المللی امکان خرید آسان و سریع را برای شما تجار گرامی فراهم می آورند.

انواع روش های خرید از ترکیه

روش های خرید مستقیم کالا از ترکیه به چند صورت انجام می گیرد. یکی روش حضوری و دیگری از طریق سایت ها و فروشگاه های اینترنتی آنلاین واسطه ای و  سایت های آنلاین در ترکیه است که در ادامه به شرح توضیحاتی در مورد هر یک از آنها می پردازیم.

خرید حضوری از ترکیه

این روش از طریق حضور فیزیکی در کشور ترکیه بوده که کالاهای مورد نظر به طور مستقیم از تامین کنندگان خریداری می شود.

این روش با اینکه ضریب اطمینان بالاتری به دلیل حضور فیزیکی و بدون واسطه دارد، اما هزینه های زیادی را در بر می گیرد. با این حال می توان از طریق نماینده معتبر و انتخاب کالاهای مناسب به لحاظ قیمت این هزینه ها را تا حدودی کاهش داد.

خرید اینترنتی از ترکیه از طریق سایت های واسطه

یکی از روش های متداول خرید کالا از ترکیه از طریق دوستان و یا آشنایان و یا سایت های واسطه از ترکیه می باشد که کم هزینه است. به این صورت که فرآیند خرید توسط یک شرکت بازرگانی در حوزه واردات کالا و صادرات انجام می گیرد و در حدود قابل توجهی در هزینه ها صرفه جویی می شود.

این شرکت به راحتی فرآیند خرید را از سایت های ترکیه انجام داده و مراحل حمل و ارسال کالا را نیز به عهده دارد، و فرد در قبال این خدمات هزینه را پرداخت می کند. شرکت ها و سایت های واسطه از این طریق خریدی امن و آسان از ترکیه و تحویل در ایران را برای فرد فراهم نموده که می تواند به کالاهای مورد نظر دسترسی و با هزینه پایین خرید خود را انجام دهد.

خرید اینترنتی و آنلاین از سایت ترکیه

چنانچه قصد خرید اینترنتی و بدون واسطه از سایت های ترکیه را داشته باشید، می توانید به طور مستقیم از سایت های ترکیه ای کالای خود را به طور عمده و خرده خریداری کنید. این روش معمولا برای خرید پوشاک از ترکیه مورد استفاده قرار می گیرد. با اینحال باید دقت نموده تا از شرکت ها و فروشگاه های معتبر که دارای رتبه بالایی هستند، اقدام به خرید نمایید. از مزیت های این روش خرید کم کردن هزینه های مسافرت برای فرد می باشد.

اما چه سایت هایی در ترکیه امکان ارسال کالا به ایران را دارند؟

اغلب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی در ترکیه می توانند کالا را به ایران ارسال کنند که شما می توانید با بررسی محصولات مختلف بهترین کالاها را انتخاب نمایید. اما برای آشنایی بیشتر شما به چند نمونه از این سایت ها و فروشگاه های آنلاین که امکان ارسال کالا به ایران را دارند در زیر اشاره نموده ایم که عبارتند از :

  • زارا zara
  • مدلینا Modanisa
  • پولو Polo
  • باتیک Beymen
  • برشکا Bershka
  • دسیگوال Desigual
  • جومیا Turkey jumia

ترکیه به دلیل تنوع محصولات یکی از کشورهایی می باشد که دارای بازارهای آنلاین بزرگ و فعالی است. از این رو اغلب فروشگاه های اینترنتی در ترکیه که در زمینه لوازم الکترونیکی، لباس، کفش و سایر موارد فعالیت دارند، می توانند کالاهای خود را به ایران نیز ارسال کنند.

با این حال بسیار مهم است که کالای انتخابی توسط شما از فروشگاه های معتبر تهیه شده و طبق شرایط و قوانین مربوط به ایران ارسال شود.

شما می توانید برای خرید کالای مورد نظر خود از کمپانی های اصلی در ترکیه از طریق تیم بازرگانی ایمن تجارت کارآمد اقدام کنید. همچنین در صورت تمایل و اقدام به خرید مستقیم و بدون واسطه با  استفاده از کارشناسان ما در شرکت ایمن تجارت کارآمد می توانید بدون نگرانی پول خود را به ارز خارجی، و کالای خود را به راحتی ترخیص نموده و در مدت معین سفارش خود را طبق آدرس مورد نظرتان تحویل بگیرید.

ثبت سفارش و زمان ارسال از ترکیه به ایران

در صورتی که قصد خرید و سفارش کالای مورد نظر خود را از ترکیه دارید، و می خواهید از طریق تیم بازرگانی ایمن تجارت کارآمد کالا را در ایران تحویل بگیرید. کافیست تا لینک کالای مورد نظر خود را به ما بسپارید. شرکت ایمن تجارت کارآمد در سریع ترین زمان ممکن بررسی های لازم را انجام داده و بهترین کالا را با کیفیت و قیمت مناسب برای شما انتخاب و سفارش شما را ثبت می‌کنند و در نهایت در کوتاه‌ترین زمان ترخیص کالای شما را انجام می‌دهند.

گاهی نیز برای تحویل کالا در ایران مشکلاتی به دلیل تحریم های اقتصادی و سیاسی پیش می آید، که در این صورت تیم ایمن کالا با بررسی های لازم و تطابق کالا با استانداردهای گمرکی، استعلام صحیح قیمت و ارزش کالا و تامین ارز و غیره این مسائل را حل نموده و کالای شما را در سریع ترین زمان ممکن تحویل می دهند.

مدت زمان تحویل کالای خریداری شده از ترکیه به مقصد ایران معمولا بین ۷ تا ۲۱ روز کاری می باشد، که از طریق پست این مدت زمان به ۲ تا ۴ هفته به طول می انجامد. این مدت زمان به دلیل عواملی چون نوع کالا، شرکت حمل و نقل و نوع پرداخت و غیره هستند که می توان آنها را با بهره گیری از دانش فنی و اطلاعات دقیق و درست پیش بینی و به کوتاه ترین زمان موکول کرد.

نکات مهم و کاربردی جهت ارسال سفارش خریداری شده از ترکیه

اغلب محصولات ارسالی از ترکیه از طریق مرزی تحویل داده می شود. به این صورت که سفارشات در مرز ایران تحویل داده شده و بعد از آن از طریق پست و یا حضوری خریدار و یا صاحب کالا آن را تحویل می گیرد.

بنابراین برای تحویل کالا در ایران باید سفارش از گمرک گذر کرده تا به دست خریدار برسد. همچنین هزینه های گمرکی نیز به عهده خریدار می باشد. زمان تحویل کالا از گمرک نیز بین ۱۰ تا ۲۰ روز نیز متغیر است.

همچنین برای خرید آنلاین در برخی از فروشگاه های ترکیه امکان ردیابی سفارش را برای خریدار فراهم می کنند. به طوری که شما می دانید سفارش در کجا بوده و در چه زمانی کالا به دستتان می رسد.

از آنجایی که در برخی از فروشگاه های آنلاین در ترکیه، پرداخت با کارت بانکی خارج از کشور امکان پذیر نیست، بنابراین باید ابتدا با فروشگاه تماس گرفته و نحوه شرایط پرداخت را بدانید. همچنین چنانچه قصد دارید تا درگیر مشکلات پرداخت ارزی و گمرک نگردید، می توانید از خدمات مارکی استفاده نموده و کالای خود را فوری در ایران تحویل بگیرید.

در این راستا شرکت ایمن تجارت کارآمد امکان تحویل کالا را با استفاده از کارگزاران در امر خرید و خدمات مارکی به بهترین نحو انجام داده و می توانید بدون نگرانی کالای خود را ثبت و در منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

جهت ارتباط با کارشناسان ما در تیم بازرگانی ایمن تجارت کارآمد برای خرید از ترکیه و سایر امور بازرگانی خود با شماره های مندرج در سایت irclearance.com تماس بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا