خرید از دبی و تحویل در ایران

همانند سایر کشورها می توان انواع کالاها را با شرایطی خاص از دبی تهیه نموده و در ایران تحویل گرفت. برای خرید از دبی و تحویل در ایران می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در تیم بازرگانی ایمن تجارت کارآمد در ارتباط باشید. این شرکت بستری مطمئن و امن را برای تجار و افرادی که قصد خرید از دبی را دارند، برای آنها فراهم کرده و تمامی خدمات از ثبت سفارش تا تحویل در ایران را در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه ارائه می دهد. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در ارتباط باشید.

انواع خرید از دبی

دبی یکی از مناطق مهم تجاری است که به دلیل راه های هوایی، دریایی و زمینی انواع کالاها با کیفیت های مختلف در آن وجود دارد. همچنین برندهای معتبر خارجی و دسترسی به بازارهای جهانی از جذابیت های دبی محسوب می شود.

با اینحال مشکلاتی از جمله تحریم های جهانی و غیره همواره وجود داشته است که روند خرید و تحویل در ایران را کند کرده و هزینه های زیادی را متحمل افراد می کند. البته راه های مختلفی برای خرید کالا از دبی وجود دارد تا شما بتوانید با خیال راحت و با اطمینان نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید. در ادامه به توضیح نحوه و روش هایی برای خرید آسان از دبی پرداخته و نکاتی را در این زمینه شرح خواهیم داد.

خرید مستقیم و بی واسطه از دبی

خرید مستقیم از دبی می تواند به صورت حضوری و یا از طریق فروشگاه های آنلاین انجام گیرد. حال انواع خرید مستقیم وجود دارد که یا فردی برای تجارت قصد خرید از دبی را داشته باشد و یا برای سوغاتی و یا در مسافرت از دبی خرید نماید. از این رو روش های حمل و ارسال کالا از دبی به ایران در هر کدام از این روش ها نیز متفاوت است.

از آنجایی که دبی از مراکز اصلی و مدرن تجارت در خاورمیانه محسوب می شود، توانسته است تجار و بازرگانان ایرانی را به خرید از بازار دبی ترغیب کند. زیرا که ایران به دلیل تحریم های سیاسی و اقتصادی نمی تواند مراودات تجاری زیادی با برندهای معتبر و بزرگ جهانی داشته باشد، و تجارت با دبی این امکان را برای تجار فراهم می آورد تا فعالیت های بازرگانی خود را بدون دغدغه از طریق آن انجام داده و بتوانند سود زیادی کسب کنند.

خرید اینترنتی از دبی

کشور امارات متحده عربی در سال های اخیر با گسترش و تنوع کالاها از برندهای معتبر توانسته است پیشرفت های زیادی داشته باشد. به طوری که انواع مراکز خرید و مدرن تجارت در دبی دارای فروشگاه های آنلاین نیز هستند که محصولات خویش را به سراسر دنیا ارائه می دهند.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که قصد خرید اینترنتی از دبی را دارید، می توانید بدون هزینه های اضافی سفر، از این مراکز تجاری کالاهای خود را دریافت کنید. برخی از فروشگاه ها و سایت ها در دبی به دلیل پر فروش و متنوع بودن محصولات امکان خرید آنلاین را به مشتریان می دهند. بنابراین می توانید با قیمت مناسب، بهترین کالاها را بدون حضور فیزیکی از فروشگاه ها و مراکز تجاری دبی تهیه کنید.

برخی از فروشگاه های اینترنتی که از مراکز اصلی و مهم برای خرید آنلاین در سراسر دنیا می باشد عبارتند از:

  • سایت و فروشگاه Letstango
  • سایت و فروشگاه سوق دبی
  • سایت و فروشگاه Noon
  • سایت و فروشگاه Jumbo
  • سایت و فروشگاه Namshi
  • سایت و فروشگاه Doduae دبی
  • فروشگاه و سایت آمازون دبی
  • سایت و فروشگاه Supermart
  • سایت و فروشگاه Openkart
  • سایت و فروشگاه Sharafdg
  • سایت و فروشگاه Ubuy
  • سایت و فروشگاه Cobone
  • سایت و فروشگاه Wadi
  • سایت و فروشگاه Mumzworld
  • سایت و فروشگاه Gadgetby

جهت خرید آنلاین از هر یک از فروشگاه های اینترنتی فوق شما می توانید لینک محصول و کالای مورد نظر را انتخاب و برای ما در سایت irclearance.com ثبت نمایید. کارشناسان ما در تیم ایمن تجارت  بدون هیچ دغدغه و هزینه اضافی کالای شما را تهیه و به آدرس شما تحویل می دهند. جهت خرید آنلاین و ثبت کالای خود می توانید با کارشناسان ما در تیم پشتیبانی شرکت ایمن تجارت کارآمد تماس بگیرید.

هزینه خرید آنلاین از سایت های امارات بر اساس سه مشخصه قیمت، کارمزد و هزینه حمل و ترخیص کالا صورت می گیرد. همچنین برای حمل کالاهای لوازم جانبی مانند موبایل و کامپیوتر که به صورت خرده و غیر تجاری می باشد، نیاز به استعلام از ارزیابی گمرک نیست. اما چنانچه این گروه کالاها به صورت عمده خریداری شود، باید صاحب کالا نسبت به استعلام از ارزیاب گمرک اقدام کند.

زمان ارسال کالا از زمان خرید از دبی تا تحویل در ایران

عوامل مختلفی در زمان ارسال کالا در خرید از دبی و تحویل نهایی در ایران موثر هستند که مهم ترین این موارد شامل نوع کالای انتخاب و خریداری شده و نحوه حملی که از طریق آن کالا در ایران تحویل داده می شود.

همچنین اگر شما بخواهید به صورت اینترنتی از فروشگاه های دبی خرید کنید، و کالایی را انتخاب کرده که محصول شرکت های اروپایی و سایر کشورها باشد، باید مدت زمان و فاصله کشور مقصد تا ایران را نیز جهت ارسال کالا در نظر بگیرید.

انواع حمل و نقل و ارسال کالا از دبی به ایران

در ارسال کالا از دبی روش های حمل و نقل مختلف هستند که شامل حمل و نقل دریایی یا shipping و هوایی یا airport و زمینی land transportation می باشند.

در حمل و نقل دریایی دو روش برای حمل و ارسال کالا وجود دارد که از طریق آنها می توانید کالای خود را در ایران تحویل بگیرید.

روش اول port to port که در این روش محموله در بندر دبی بارگیری و در بنادر مرزی ایران تحویل داده می شود. اما در روش دوم Door to port حمل بار از درب کارخانه بوده و تحویل آن در بندر ایران است. در روش دوم هزینه ها و زمان ارسال نسبت به روش اول کمی متفاوت بوده و در این روش مدت زمان کمی طولانی تر می باشد.

همچنین انواع حمل و نقل هوایی جهت ارسال کالا از دبی نیز شامل سه روش هستند که عبارتند از:

روش هوایی یا Door to airport که در آن کالا از درب محل فروشگاه در کشور دبی تحویل داده می شود و به مقصد در فرودگاه ایران می رسد.

روش دیگر در حمل هوایی airport to airport است که در آن کالا از محل فرودگاه دبی به مقصد در فرودگاه ایران تحویل داده می شود.

در روش Door to Door نیز کالا از محل درب کارخانه و یا فروشگاه در دبی تحویل و به مقصد در آدرس مورد نظر در ایران ارسال می گردد.

با توجه به شرایط جغرافیایی دبی، اغلب کالاهای خریداری شده از این کشور از طریق حمل و نقل دریایی است. در این شرایط هزینه های ارسال و حمل و ترخیص کالا نیز مقرون به صرفه تر می باشد.

کارشناسان ما در تیم بازرگانی ایمن تجارت کارآمد با بررسی و در نظر گرفتن بهترین روش های حمل و ارسال کالا و با دارا بودن نمایندگی های معتبر در دبی بهترین استراتژی ها را جهت تحویل به موقع کالا انتخاب نموده و خدمات خود را جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت و ترخیص کالا و غیره به مشتریان گرامی ارائه می دهند.

مهم ترین مزایای خرید کالا از دبی

کشور امارات به دلیل موقعیت جغرافیایی و تجاری که دارد، یکی از مراکز اصلی در خاورمیانه است. به طوری که برندهای معتبر دنیا در حال سرمایه گذاری کلانی در این کشور می باشند، و دبی در حال حاضر مهم ترین مراکز تجاری را در خود دارد. بنابراین برای تجار و بازرگانان ایرانی این فرصت فراهم شده است، تا بتوانند از طریق دبی کالاها و محصولاتی که تحت تحریم بوده را به راحتی وارد کشور کنند، و تجارتی پر سود را برای خود رقم بزنند.

از طرفی کاهش هزینه های حمل و نقل و واردات کالا، تجار و فعالان بازرگانی را ترغیب می کند تا نسبت به خرید و تجارت با این کشور اقدام نمایند. همچنین تجار به دلیل مسافت کم برای حمل و تحویل به موقع کالا زمان کمتری صرف کرده و می توانند کالا را به راحتی و به سرعت وارد کنند.

از آنجایی که برای ترخیص کالا از گمرک دبی نیاز به پرداخت هزینه ای نیست، از این رو تجار علاقه مند هستند تا جهت کسب سود بیشتر از این کشور کالا خریداری و وارد کنند. زیرا عدم پرداخت هزینه های گمرکی باعث می شود تا قیمت خرید کالا با قیمت خرید آن از کشور مبدا اغلب یکسان و برابر باشد. بنابراین تجار می توانند کالای مورد نظر را در ایران با همان نرخ کالا در کشور سازنده بفروشند.

اهمیت و ضرورت خرید از دبی

به دلیل تحریم ها علیه ایران نمی توان برخی محصولات را به طور مستقیم از برندها و شرکت های خارجی خریداری و وارد کشور نمود. این موضوع باعث شده است تا عده ای سودجو محصولات و کالاهای تقلبی و فیک را به قیمت کالای اصل بفروشند، و از آنجایی که کمتر پیش آمده تا از برندهای جهانی کالاها در بازار ایران عرضه شود. بنابراین می توان کالاهای اصل و با کیفیت را با قیمتی معقول از دبی تهیه نموده تا مقرون به صرفه باشد.

همچنین قیمت کالاهای اصل با توجه به کیفیت آنها پایین و مناسب تر از فیک آنها هستند. از طرفی به دلیل دسترسی بازار دبی به کالاهای اصل و اورجینال و مرغوب و نیز نزدیکی به ایران و تحویل سریع، افراد ترجیح می دهند کالاهای خود را از دبی تهیه نمایند.

شما می توانید جهت ثبت سفارش خود و خرید از دبی و نحوه ارسال کالا به صورت حضوری و آنلاین با کازشناسان ما در تیم بازرگانی ایمن تجارت کارآمد تماس بگیرید و سوالات خود را در این زمینه مطرح نمایید.

سوالات متداول

در حمل و ارسال کالا از دبی چند روش حمل و نقل دریایی وجود دارد؟

۱- port to port :محموله در بندر دبی بارگیری و در بنادر مرزی ایران تحویل داده می شود.u003cbru003e۲- Door to port حمل بار از درب کارخانه بوده و تحویل آن در بندر ایران است. 

در حمل و ارسال کالا از دبی چند روش حمل و نقل هوایی وجود دارد؟

1- Door to airport :کالا از درب محل فروشگاه در کشور دبی تحویل داده می شود و به مقصد در فرودگاه ایران می رسد.u003cbru003e2- airport to airport : کالا از محل فرودگاه دبی به مقصد در فرودگاه ایران تحویل داده می شود. u003cbru003e3- Door to Door : کالا از محل درب کارخانه و یا فروشگاه در دبی تحویل و به مقصد در آدرس مورد نظر در ایران ارسال می گردد.

مهمترین مزایای خرید کالا از دبی چیست؟

1- یکی از مراکز اصلی در خاورمیانه است. 2- هزینه های حمل و نقل و u003ca href=u0022https://irclearance.com/blog/mport-from-dubai/u0022u003eواردات از دبیu003c/au003e پایین است. 3- مسافت کم برای حمل و تحویل به موقع کالا باعث می‌شود زمان کمتری صرف شود. 4-  برای ترخیص از گمرک دبی نیاز به پرداخت هزینه ای نیست.

چرا واردات از دبی برای کشور ایران اهمیت دارد؟

به دلیل تحریم ها علیه ایران نمی توان برخی محصولات را به طور مستقیم از برندها و شرکت های خارجی خریداری و وارد کشور کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا