واردات و ترخیص دستگاه خط کشی جاده و خیابان از گمرک

واردات و ترخیص دستگاه خط کشی جاده و خیابان باید طبق قوانین و مقررات گمرکی انجام بگیرد. همچنین برای واردات این دستگاه دریافت مجوزهای مربوطه مانند هر کالایی لازم و ضروری است. ما در اشین مطلب به نکاتی مهم در مورد واردات و ترخیص این کالا اشاره می کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

دستگاه خط کشی جاده و خیابان

یکی از مهم ترین علائم ترافیکی و راهنمایی رانندگی خط کشی خیابان ها و جاده می باشد. انواع خط کشی های جاده و خیابان جهت افزایش ایمنی بیشتر به وسیله دستگاه خط کشی انجام می شود. هدف آن است که خط کشی باعث منظم کردن حرکت وسایل نقلیه و عابران پیاده گردد.

زیرا که رعایت نکردن رانندگان به قوانین خط کشی باعث می گردد تا معضلات زیادی پیش بیاید و تصادفات زیادی را به همراه دارد. خط های زرد و سفید رنگ در خیابان ها و جاده ها تعیین کننده محدوده های خیابانی هستند و ممکن است تنهایی به کار بروند و یا برای تاکید بیشتر، تابلوها و چراغ های راهنمایی نیز به همراه آن مورد استفاده قرار گیرند.

دستگاه خط کشی یکی از ماشین آلات راهسازی می باشد که قادر است مکان های مختلف را با استفاده از رنگ خط کشی نماید. این دستگاه چند منظوره و تمام اتوماتیک می باشد و به همین دلیل پیمانکاران از آن استفاده می کنند.

دستگاه خط کشی اتوماتیک و چند منظوره امکان بازگشت سریع سرمایه را دارند و نیز به دلیل قیمت مناسب و صرفه جویی در زمان به دفعات زیاد مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو فعالان در حوزه ایمنی و ترافیک از این دستگاه به جای روش های دستی استفاده می کنند.

همچنین از آنجایی که به دلیل محدودیت ها و تحریم های اقتصادی امکان تولید این دستگاه ها و ماشین آلات در داخل ایران وجود ندارد. بنابراین فرصت مناسبی است تا از این طریق تجار و فعالان اقتصادی نیز نسبت به واردات و ترخیص این کالا اقدام نمایند. زیرا که به دلیل کاربرد زیاد دستگاه خط کشی، واردات این کالا می تواند سود زیادی را به همراه داشته باشد.

واردات و ترخیص دستگاه خط کشی جاده و خیابان

ترخیص این دستگاه به منظور تامین نیازهای بخش ایمنی و ترافیک است و از دستگاه های پر کاربرد در صنعت راهسازی و عمران جاده ای محسوب می شود. همانطور که گفته شد تولید این دستگاه به دلیل تحریم های مختلف در کشور انجام نمی گیرد و بنابراین واردات و ترخیص آن می تواند یک تجارت پر سود را برای تجار رقم بزند.

شرکت بازرگانی ایمن تجارت کارآمد دارای کادری از بهترین متخصصین و ترخیص کاران حرفه ای می باشد که با چندین سال سابقه درخشان و مجوزهای معتبر  می تواند کمک شایانی را به بازرگانان علاقه مند به واردات این محصول کند.

واردات و ترخیص ماشین آلات راهسازی و عمران جاده ای به دو صورت امکان پذیر است. یکی از طریق خود تاجران و سرمایه داران که می توانند ماشین و دستگاه خط کشی را به صورت نو و مستعمل وارد کشور نمایند. راه دوم از طریق شرکت های بازرگانی و ترخیص کاران حرفه ای می توان این کار را انجام داد که در کوتاه ترین زمان و با حداقل هزینه این کار صورت می پذیرد.

 واردات و ترخیص این دستگاه از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا کمبود امکانات تولیدی و تحریم های تحمیل شده در سال های اخیر مانع از تولید انواع دستگاه و ماشین آلات راهسازی از جمله دستگاه خط کشی جاده و خیابان می شود. بنابراین برای رفع نیاز کشور در بخش راهسازی و عمران جاده ای امتیازات مختلفی به تجار و فعالان اقتصادی برای واردات و ترخیص انواع ماشین آلات راهسازی دستگاه خط کشی جاده و خیابان داده شده است. واردات این کالا همچنین می تواند اقدامات داخلی را در جهت توسعه شهرسازی و راهسازی پیش ببرد و تجارت پر سودی را نیز برای تاجران به همراه داشته باشد.

بیشتر واردات دستگاه خط کشی از کشورهایی نظیر چین، ژاپن، کره جنوبی و کشورهای اروپایی انجام می گیرد. بنابراین گام اول برای خرید و واردات این دستگاه شناخت بازارهای هدف و منبع یابی بازارهای جهانی تولید این کالا با کیفیت بالا است.

دیگر آنکه فردی که قصد تجارت و واردات این کالا را دارد باید طبق موازین گمرکی عمل نموده و مجوزهای مربوطه را جهت واردات و ترخیص این دستگاه دریافت کند. زیرا در غیر این صورت در پروسه ترخیص با مشکل روبه رو شده و نمی تواند کالا را از گمرک ترخیص کند.

واردات و ترخیص دستگاه خط کشی جاده و خیابان شرکت ایمن تجارت کارآمد

ایمن تجارت کارآمد یک شرکت بازرگانی معتبر با تیم مجرب و حرفه ای در زمینه واردات و ترخیص کالا از گمرک می باشد که با دارا بودن گواهینامه بین المللی واردات و ترخیص انواع کالا را انجام می دهد. این تیم با بهره گیری از متخصصین مجرب و حرفه ای و با آشنا بودن به قوانین واردات کالا و ترخیص آن، پروسه واردات و ترخیص انواع دستگاه خط کشی را در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه بدون هیچ مشکلی به انجام می رساند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در زمینه واردات و ترخیص دستگاه خط کشی جاده و خیابان با مشاورین و کارشناسان این شرکت در ارتباط بوده و تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مرتبط
هزینه گمرکی چیست؟
هزینه گمرکی چیست؟

هزینه های گمرکی وجوهی هستند که جهت بعضی از خدمات گمرکی مثل تخلیه ، بارگیری یا باربری ، صفافی یا مشاهده بیشتر

استاندارد اجباری چیست و چرا وجود دارد؟ راهنمای کامل

در دنیای تجارت امروز، صادرات و واردات کالا نقشی حیاتی در رونق اقتصادی ایفا می‌کند. در این میان، کیفیت و مشاهده بیشتر

اخذ پروفرمای مواد شیمیایی

یکی از بیشترین محصولات و کالاهای وارداتی به ایران مواد شیمیایی هستند. مواد شیمیایی به دلیل کاربردهای گوناگون در تولید مشاهده بیشتر

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا