واردات و ترخیص دریل واگن از گمرک

دریل واگن در انواع مختلف در بازار ارائه می شود که در بخش صنعت و راهسازی یکی از دستگاه های پرکاربرد می باشد. واردات دریل واگن و ترخیص دریل واگن یکی از اقداماتی است که تجار می توانند جهت رفع نیازهای بخش صنعت و معادن و در جهت سود رسانی هر چه بیشتر در بخش اقتصادی انجام دهند.

شرکت بازرگانی ایمن تجارت کارآمد با چندین سال سابقه درخشان در زمینه واردات و ترخیص انواع کالاها و ماشین آلات حفاری و معدن از جمله واردات و ترخیص انواع دریل واگن نو و مستعمل می تواند به شما با دریافت مشاوره و ارائه خدمات یاری رساند.

ما در این مقاله به نکات و توضیحاتی در مورد این کالا اشاره می کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

دریل واگن و کاربرد آن چیست؟

دریل واگن نوعی دستگاه حفاری است که در نوع ضربه ای-چرخشی می باشد. در این دستگاه زنجیر و مته چکشی جهت انتقال سر مته و جلو کشیدن آن تعبیه شده که کل مجموعه  بر روی یک شاسی قرار گرفته است. بنابراین در دو نوع چرخ دار و یا زنجیری می تواند موجود باشد که در مناطق صعب العبور مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستگاه حفر چال را در زاویه های مختلف انجام می داد و نسبت به چکش های حفاری حفر چال با این دستگاه راحت تر و با کیفیت بهتری صورت می گیرد. همچنین می توان از آن در حفر چال هایی با عمق ۴۵ متر و قطر تا ۴.۵ اینچ در سنگ های سخت و نیمه سخت استفاده کرد. اما به طور کلی دریل واگن اغلب در حفر چال هایی تا عمق ۹ متر کاربرد دارد.

جامبو دریل نیز یکی از انواع دریل واگن ها می باشد که برای سرعت بخشیدن به عملیات حفر چال و تونل مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین مته ای که در حفر چال با استفاده از دریل واگن بیشتر کاربرد دارد، مته دکمه ای است. از دریل واگن حفاری همچنین برای عملیات حفر گمانه در معاون، راهسازی، تونلینگ، ژئوترمال، سدسازی و غیره استفاده می شود.

ترخیص انواع دریل واگن

شرکت های بازرگانی با دارا بودن مدارک و گواهینامه های مربوطه در زمینه فعالیت و تجارت بین المللی انواع کالاها از جمله انواع دریل واگن را با توجه به رعایت موازین و مقررات گمرکی و قوانین بین المللی واردات کالا و ترخیص انجام می دهند.

به طور کلی خدماتی که شرکت های بازرگانی در زمینه واردات و ترخیص انواع دریل واگن ارائه می دهند شامل کالاهای زیر می باشد:

  • واردات و ترخیص مینی دریل واگن
  • واردات و ترخیص دریل واگن بزرگ
  • واردات و ترخیص دریل واگن بر اساس سفارش مشتری
  • واردات و ترخیص انواع دریل واگن نو و مستعمل
  • واردات و ترخیص انواع سر مته

این دستگاه با توجه به ابعاد و شکل دارای انواع مختلفی می باشد که پر کاربرد ترین آن دستگاه دریل واگن با قطر ۱۵۰ میلی  متر و یا ۶ اینچ است.

از این دستگاه برای حفر هر راه زمینی در دل سنگ سخت و یا خیلی سخت استفاده می شود که تونل و چال های با عمق مشخص از جمله مواردی است که توسط این دستگاه حفاری می گردد.

کد تعرفه دستگاه دریل واگن با قطر ۱۵۰ میلی متر جهت ترخیص از گمرک در ردیف ۸۴۳۰۴۱۹۰ است.

واردات دستگاه دریل واگن

اغلب واردات دستگاه های حفاری که انواع  دریل واگن را نیز شامل می شوند، از کشورهایی نظیر چین، ژاپن، آلمان و فرانسه و سایر کشورهای اروپایی صورت می پذیرد. همچنین برای واردات این دستگاه به صورت نو و مستعمل باید مجوزهای لازم از سازمان ها و ارگان های مربوطه اخذ شده و طبق قوانین ذکر شده در بخشنامه های صادره از سازمان های مشخص اقدام نمود.

از آنجایی که کشور ما در حال پیشرفت و توسعه می باشد، نیاز به دستگاه های حفاری در بهش صنعت راهسازی و معدنی بسیار زیاد است، و برای همین موضوع دولت امتیازات مختلفی را به فعالان اقتصادی در زمینه واردات این قبیل دستگاه ها داده است.

زیرا که به دلیل تحریم ها و محدودیت های موجود امکان تولید این دستگاه در داخل کشور وجود ندارد، و بنابراین می توان از طریق واردات، نیاز کشور را در زمینه توسعه راهسازی و معدنی تامین نمود. در این زمینه نیز شرکت های بازرگانی معتبر و بزرگ اقدام به تامین بخش بزرگی از واردات این کالا نموده اند، که می توانند تجار و افرادی را که قصد تجارت و واردات این کالا را دارند راهنمایی نمایند.

واردات و ترخیص دستگاه دریل واگن

گام اول برای هر تاجر و سرمایه داری که قصد واردات این دستگاه را دارد آشنایی با قوانین گمرکی و بین المللی بوده تا بتواند بدون هیچ مشکل کالای خود را ترخیص کند. از طرفی شناخت بازارهای هدف و تامین کنندگان از جمله اقدامات اولیه و مهمی است که هر تاجری باید نسبت به نهاد اطلاعات و دانش کافی و تخصصی را داشته باشد.

علاوه بر آن آگاهی از قوانین و مقررات گمرکی جهت ترخیص کالا نیز بسیار مهم است. با این حال افراد تجار  به دلیل عدم وقت کافی نمی توانند نسبت به قوانین دانش و تخصص کافی را کسب نموده و ممکن است در پروسه واردات و ترخیص کالا دچار مشکل و ضرر شوند.

بنابراین در این زمینه بهره گیری از مشاورین و متخصصین با تجربه و کارآمد می تواند راهگشا باشد. شرکت ایمن تجارت کارآمد با بهره گیری از یک تیم قوی و متخصص در تمامی این مراحل از ثبت سفارش از کشور مبدا و تا ترخیص و واردات کالا از گمرک و تحویل به مشتری همراه شماست تا بتوانید کالای خود را بدون هیچ مشکلی و در کوتاه ترین زمان و با حداقل هزینه به مقصد برسانید.

شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره  با کارشناسان ما در زمینه واردات و ترخیص انواع دریل واگن در تیم ایمن تجارت کارآمد در ارتباط باشید و از خدمات ما به بهترین شیوه بهره ببرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا